خرید اینترنی کولرگازی
نوشته شده توسط : ابوالفضل

 

استفاده از کولر گازی و اسپلیت این روز ها بسیار رواج پیدا کرده است و بیشتر خانه ها مجهز به این سیستم هستند. این سیستم ها مشکلات کولر های آبی قدیمی را ندارند و تنوع بسیار زیادی را دارا هستند که در حال حاضر نمونه های ایرانی و خارجی موجود میباشند.

کولر های گازی سامسونگ، ال جی، ایران رادیاتور، تی سی ال و چند برند دیگر جزو بهترین برند های موجود در بازار میباشند مه از عمر و کیفیت بالایی برخوردار هستند.
از مزایای کولر های گازی نسبت به کولر های قدیمی میتوانیم به مصرف کم آنها اشاره کرد و همچنین کولر های گازی بدون هیچگونه صدای آزار دهنده ای میتوانند به خوبی هوای بسیار مطلوب ایجاد کنند. حتی برخی از این کولر ها دارای فیلتر ضد حساسیت هستند که برای افراد با مشکل تنفسی ساخته شده اند. همچنین نیز برخی از مدل های کولر گازی علاوه بر تهویه هوا، تصفیه آن را هم دارا هستند. این مدل برای افرادی که در محل های آلوده و صنعتی مانند تهران زندگی میکنند مناسب است. همه این موارد جزو مزیت های مهم یک کولر گازی محسوب میشد.

کولر های گازی از ظرفیت های گرما و سرمای بالایی برخوردار هستند که از همین رو برای تالار ها و فضا های بزرگ بسیار مناسب هستند. از مهمترین مزیت های یک کولر گازی نیز میتوان به تهویه خودکار هوا اشاره کرد که با این قابلیت هوای یک محیط را تنظیم میکند . به چرخش در میاورد.

انواع کولرگازی

کولرگازی ها از انواع زیادی برخوردار هستند از جمله کولر گازی های یک تکه، دو تکه، چند تکه یا مولتی که هر کدام کاربرد و ویژگی های خود را دارند. کولر گازی های یک تکه معمولا در خانه ها و محل کار استفاده میشوند که نسبتا قدیمی هستند و ظاهر خوبی ندارند. کولرگازی اسپیلیت از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است که امروزه رواج زیادی دارند. انواع اسپیلیت ها میتوان به اسپیلیت دیواری، کانالی، ایستاده، سقف زمینی و... اشاره کرد.

بهترین مارک ها برای خرید کولرگازی

بهترین مارک های داخل بازار ایران که میتوانید خرید کنید عبارت‌اند از:

  • تی سی ال
  • ال جی
  • سامسونگ
  • جی پلاس

خرید اینترنتی کولرگازی

اگر دنبال خرید کولرگازی هستید فروشگاه اینترنتی صنیع خانی میتواند در خرید بهترین کولرگازی به شما کمک کند. فروشگاه صنیع خانی با تنوع و برند های زیادی که دارد خرید شما را راحتتر میکند و با اصالت محصولاتی که دارد میتوانید با اطمینان خاطر کولرگازی مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: